1. OPĆE INFORMACIJE

Internet trgovinom na domeni https://sya.hr upravlja tvrtka P.D. Studio d.o.o. (u daljnjem tekstu “SYA”).

Podaci tvrtke su sljedeći:
Puni naziv: P.D. Studio d.o.o.
Adresa: Rizzijeva 95, 52100 Pula
Transakcijski račun: HR57 2407000 1100438419 (OTP Banka)

Matični broj: 4480040

Porezni broj: HR09636882364
Temeljni kapital: 20.000,00 kn
E-pošta: [email protected]
Telefon: +385 95 355 7828

Tvrtka je dana 04.01.2016. upisana u Poslovni registar Republike Hrvatske.

Opći uvjeti poslovanja te korištenje internetske stranice www.sya.hr (u nastavku: SYA) sastavljeni su u skladu sa  Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14), Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08), te ostalim propisanim zakonima za internetsku prodaju i takav način poslovanja.

Korištenjem stranice sya.hr, pristajete na određene uvjete i pravila (u daljem tekstu “Opći uvjeti poslovanja”), koji su navedeni u daljem tekstu.

2. INFORMACIJE O PROIZVODIMA

Fotografije ili videa objavljene u okviru ponude vlasništvo su tvrtke P.D. Studio d.o.o., odnosno njenih dobavljača, ili poslovnih partnera. Iako se prodavač trudi u najboljoj mjeri pružiti točne opise i fotografije artikala, treba naglasiti kako fotografije nužno ne osiguravaju točne karakteristike proizvoda ili usluge, te mogu prikazivati simboličnu ili stvarnu ponudu, artikle ili prodajnu akciju. Potrebno je sve fotografije smatrati simboličnima jer ne jamče karakteristike proizvoda.

Prodavač ne odgovara za stavove o artiklima koje napišu posjetitelji. Prodavač prije objave pregleda sve stavove, te zadržava pravo odbaciti one koji sadrže jasne neistine, zablude i uvredljiv sadržaj. Prodavač ne odgovara za informacije o stavovima dobivene od strane posjetitelja putem komentara ili slično, te se oslobađa bilo kakve odgovornosti koja izvire iz informacija o stavovima.

3. CIJENE PROIZVODA

Cijene proizvoda istaknute na našim internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u kunama i u njih je uračunat PDV. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Unatoč trudu da se osiguraju što ažurniji i točniji podatci, postoji mogućnost pogreške u podatku o cijeni. U tom slučaju, ili u slučaju promjene cijene artikla za vrijeme obrade narudžbe, prodavač će kupcu omogućiti odstupanje od kupovine i istovremeno će prodavač kupcu ponuditi rješenje koje će pridonijeti obostranome zadovoljstvu ako je to moguće.

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca smatra se potpisanim u trenutku kada prodavač potvrdi narudžbu (kupac dobiva poruku putem računala o statusu potvrđene narudžbe). Od toga trenutka sve se cijene i drugi uvjeti smatraju fiksnima te vrijede kako za prodavača tako i za kupca.

4. AKCIJE, POPUSTI I KUPONI

Popusti se međusobno ne zbrajaju, osim ako u uvjetima akcije nije navedeno drugačije. Kod svake kupnje moguće je upotrijebiti jedan promocijski kod. Prilikom kupnje artikala na akciji ne vrijedi besplatna poštarina osim ako nije navedeno drugačije. Isto tako, na artikle koji su već sniženi nije moguće uzimati u obzir promocijske kodove za dodatno snižavanje cijene artikala ili konačne cijene u košarici, osim ako u uvjetima akcije ili promocijskog koda nije drugačije navedeno.

5. DOSTAVA

Isporuka naručenih artikala na našoj zalihi uslijediti će u roku 1-3 radna dana od dana narudžbe. Isporuka naručenih artikala na zalihi kod dobavljača uslijediti će u roku 7-14 radnih dana od dana narudžbe, a najkasnije 30 dana ukoliko je tako dogovoreno. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, dužni smo kupca obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće. Sve naručene artikle nastojati ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha nije moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.

Troškovi dostave iznose 35 kn za dostavu unutar RH, a 50 kn za dostavu unutar EU. Za sve narudžbe u vrijednosti iznad 500,00 kn ostvarujete pravo na besplatnu poštarinu unutar Hrvatske, ukoliko izabrani artikli u košarici nisu na akciji ili ukoliko prethodno nije iskorišten promocijski kod. U tom slučaju se zaračunava poštarina, osim ako u uvjetima akcije ili promocijskog koda nije drugačije navedeno. Mogućnost besplatne dostave unuatar EU moguća je isljučivo putem promocijskog koda. Za više informacija kontaktirajte nas na [email protected]

Sve kupce molimo da prilikom preuzimanja pošiljke provjere sadržaj pakiranja jer uvijek postoji mogućnost od nenamjerne štete prilikom transporta. U slučaju da ima nekih nepravilnosti, ljubazno Vas molimo da se bez odgađanja sve nastale nepravilnosti ili ostećenja prijave.

6. NAČINI PLAĆANJA

Trenutno na našoj web stranici nudimo sljedeće načine plaćanja:

    • Internet bankarstvo: virmansko plaćanje prema ponudi (dodatnih 5% za ovaj način plaćanja prilikom kupnje ukoliko prethodno nije iskorišten neki drugi promocijski kod)
    • Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmiruje se prilikom preuzimanja paketa.

7. REGISTRACIJA KUPCA

Korisnik može na SYA.HR izvršiti narudžbu u internet trgovini kao gost ili kao prijavljen korisnik. Postupak registracije je jednostavan i brz. S prijavom na internetsku stranicu stvarate svoj račun, preko kojega možete uređivati svoje podatke, adresu za dostavu i pregledati status narudžbe.

8. POSTUPAK KUPOVINE

SYA prodaje proizvode isključivo putem interneta. 
Kupac plaća cjelokupni iznos tvrtki P.D. Studio d.o.o., a zajedno s robom u pošiljci zaprima i tiskani račun. Poduzeće posluje na području Republike Hrvatske. Kupac također prima elektronsku verziju računa na svoju email adresu prilikom postupka narudžbe.

Statusi kupovine

Narudžba “Na čekanju”:

Nakon napravljene narudžbe, kupac zaprima obavijest o primanju narudžbe putem elektronske pošte te se ona nalazi na listi čekanja. Pritom kupac ima pravo i mogućnost u roku od dva sata stornirati svoju narudžbu. Kupcu su na internetskoj stranici ponuditelja uvijek dostupni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.

Narudžba “U obradi”: 


Ukoliko kupac svoju narudžbu ne stornira, narudžba odlazi u daljnju obradu, zatim prodavač narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i narudžbu potvrđuje, odnosno s razlogom odbije. Prodavač ima pravo kontaktirati kupca radi provjere podataka ili sigurnosti o točnosti dostupnosti artikla. Prilikom potvrde narudžbe, prodavač obavještava kupca putem emaila o predviđenom roku dostave.

 

Zloupotreba kupovine
Nakon napravljene narudžbe, kupac zaprima obavijest na navedenu elektronsku poštu. Narudžba je u tom slučaju zaprimljena na listu čekanja. Kupac ima pravo u roku do slanja robe odstupiti od ugovora na daljinu (narudžbu je potrebno stornirati preko elektronske pošte putem adrese [email protected] ). Potrebno je obavezno upisati broj narudžbe. Elektronska adresa s koje se vrši otkazivanje narudžbe mora se podudarati s elektronskom adresom koja je korištena prilikom potvrde kupovine. Ukoliko kupac narudžbu ne stornira, narudžba odlazi u daljnju obradu. Ugovor o kupovini naručenih artikala između kupca i prodavača na toj razini smatra se neopozivo zaključenom. Cijene vrijede u trenutku napravljene narudžbe i nemaju unaprijed određene vrijednosti.

Sigurnost kupovine

Prilikom registracije na SYA.HR podaci se skupljaju temeljem osobne dozvole svakoga pojedinca, po Zakonu o zaštiti osobnih podataka. SYA se obvezuje pažljivo i sigurno čuvati te podatke u svrhu pravilnoga izvođenja narudžbe, personaliziranog sadržaja ponude, statističke analize i u svrhu unaprjeđenja rada internet trgovine i usluga. U e-novostima je također su uključene i ekskluzivne ponude koje su namijenjene samo prijavljenim pretplatnicima.

9. REKLAMACIJE PROIZVODA I POVRAT ROBE

Ako ste naručenu robu primili u ispravnom stanju, ali proizvod želite zamijeniti za veći ili manji broj, ili pak neki drugi proizvod, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača imate pravo da nas u roku od 14 dana od preuzimanja robe obavijestite da odustajete od ugovora, pri čemu niste dužni navesti razlog svoje odluke.

INFORMACIJE O PRAVU NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU

 

Ako ste primili neodgovarajuću količinu naručenih proizvoda ili čak oštećen ili pogrešan proizvod, molimo Vas da ispunite reklamacijski zapisnik, kojeg preuzmete ovdje:  OBRAZAC ZA POVRAT ILI ZAMJENU ROBE.

Proizvode vratite na adresu: P.D. Studio d.o.o., Rizzijeva 95, 52100 Pula, Hrvatska. U tom slučaju  troškove povrata snosi P.D. Studio d.o.o. Vi pripremite obrazac i ponovo zapakirajte robu. Molimo vas, da nas o greški obavijestite emailom na [email protected] ili telefonom +385 95 355 7828.

Molimo Vas da proizvode vratite u originalnoj prodajnoj ambalaži s etiketama na kojima je označena šifra proizvoda i u stanju u kojem ste proizvod primili. Priložite ispunjeni obrazac, s kratkim opisom, što je razlog vraćanja. Iznos u vrijednosti vraćenog proizvoda, bez troškova dostave vratit ćemo Vam kao kupon na našoj web stranici u odgovarajućem iznosu ili ćemo Vam na Vaš zahtjev poslati novo odabrane proizvode po primitku Vaše reklamacije. Molimo Vas da proizvode koje naručujete u kompletu, također vratite u kompletu. Za već nošene i korištene proizvode reklamaciju Vam na žalost ne možemo priznati.

Ako je došlo do oštećenja robe u transportu, obratite se dostavnoj službi. Ako smatrate da je pošiljka oštećena u transportu, primljenu robu pregledajte odmah u prisutnosti dostavljača. Sve naknadne reklamacije zbog oštećenja robe prijevoznici uvažavaju samo iznimno, a naše ih poduzeće ne može riješiti. Eventualna oštećenja unesite u zapisnik kojeg je dostavljač dužan potpisati. Poželjno je također da se oštećenje snimi fotoaparatom. 

 

Pravo na odustajanje od provedbe narudžbe

Zadržavamo pravo da iznimno (djelomično) odustanemo od provedbe narudžbe u slučajevima kada naručeni proizvodi nestanu sa zalihe u procesu obrade narudžbe, ako utvrdimo veću rizičnost kupca u pogledu plaćanja, ako narudžbenica nije ispunjena u skladu s općim uvjetima ili je došlo do očite pogreške u cjeniku. U svim takvim i sličnim slučajevima bez odlaganja ćemo Vas elektroničkom poštom obavijestiti o našem eventualnom odustajanju od ugovora.

10. OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte na ispod navedene adrese:

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.

SYA zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je sud u Puli.

11. INFORMACIJE O PRAVU NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG NA DALJINU

    • Registrirani korisnik ima pravo u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.
    • Rok je prekluzivan i započinje teći od dana kada je korisniku, ili trećoj osobi, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predan u posjed.
    • Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom u obliku obrasca za jednostrani raskid ugovora.
    • U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.
    • Korisnik mora izvršiti povrat proizvoda bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora. Prekoračenje ovog roka rezultira gubitkom prava na jednostrani raskid odnosno povrat plaćenog.
    • Troškove povrata proizvoda snosi korisnik. SYA nije dužna preuzeti pošiljku s otkupninom ili pošiljke koje ne odgovaraju ovim Općim uvjetima poslovanja.
    • Korisnik isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
    • Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavačj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
    • SYA će izvršiti povrat plaćenog kao kupon u iznosu (s računa) vraćene robe tek nakon što mu proizvod bude vraćen odnosno, nakon što mu korisnik dostavi dokaz da je proizvod na isti način na koji mu je dostavljen, poslao natrag.
    • Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora ispunite i pošaljite na [email protected].
      OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
    • Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.